woensdag 27 augustus 2014

Vakantie updates

Ik dacht dat ik even rust zou hebben bij het opstarten na mijn studie, maar ik viel gelijk met m'n neus in de boter toen Bas vroeg of ik mee wilde helpen bij projecten in de Basement Studio. Sinds ik terug ben van de tour met Scotch ben ik eigenlijk alleen maar bezig geweest daar. Het Sideditch album is in de maak en ik speel een grote rol in de productie. Na twee weken kwam Close Up met EP-wensen die we in die week hebben vervuld. Ik heb gewonnen met poker. Al met al gaat het best wel voor de wind. Nu bezig met de mix van Sideditch en vanaf volgende week gaan we die cd afronden. Wordt erg fijn :) Oja ik ben sinds vorige week ook live-engineer bij The Vagary geworden. Jolly good times.


Alhier de tourvideos die ondergetekende heeft in elkaar geknutseld tijdens de lange busreizen on the road onderweg tijdens het reizen en dat we dan ergens anders naartoe gingen rijden met de bus.



progress sheet Sideditch

shake it baby

gitaarmuurtje

Bas legt Close Up de regels van Texas Hold-em uit op de vroege ochtend

boothje gebouwd

waar het allemaal om draaide

laatste stukjes studio

chef...

een zingende paperclip

beetje knippen

The Vagary soundcheckie


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen