maandag 1 oktober 2012

AK Gitaarwerk

Jaja we zijn nog niet klaar, andere koek is aan hun 2e distortion gedeelte toe, morgen gaan we de rest doen. We gebruiken de orange op de marshall, want die prikte wat meer dan de orange, en ik hoop dat dat leuk wordt met mixen. Klinkt wel als de shit op dit moment. Ik had geexpirimenteerd met afstand tot de amp, en met die fathead klinkt t major anders en met de sm57 amper...  Ze staan nu allebei op t midden van de conus gericht zodat t lekker gaat schreeuwen.

Die theedoek is een DIY lo-pass filter, zou dat leuk uitpakken?

Ik ben trouwens ook kneiterhard the levi's aan t mixen, die binnen 2 maanden een release party hebben. Binnenkort ga ik met Bas van de Basement studios even de puntjes op de i van mijn mix zetten en dan gaan we rock historie schrijven ofzo. Klinkt zowiso wel tof..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen