woensdag 11 januari 2012

Vocals Yesterday's Glory

Hey lieden,

Vandaag weer een nieuwe zangsessie van de schreeuwertjes van Yesterday's Glory. No disrespect heren, maar het is wel een hard gezang, waarvan ik heb gemerkt dat het behoorlijk snel gaat galmen op de opname, logisch ook met zo'n redelijk grote kamer en de compressie. Ik ben benieuwd hoe zich dat in de mix vertaald en of ik er iets aan ga doen de volgende vocal sessies. We hebben niet alles erop kunnen krijgen, maar tis wel goed gekomen uiteindelijk.

Zangopstelling was weer piemelsaai met alleen een NT1a. maar t resultaat is prima.

Wat ik vrij hilarisch vond was dat elke 'day' en 'deej' werd bij Stefano, een echte Rotterdammert!

Foto nog van mij in actie:


(3 maal raden waar ze hadden gegeten)

http://www.yesterdaysglory.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen