vrijdag 20 januari 2012

The Light Parade Mix

88 sporen ay ay ay....

Dat is dus een hele klus he! Ik merk dat ik steeds meer geneigd ben naar automation om alles goed in elkaar te laten draaien in plaats van reverbs en compressors enzo.
Vorige mix van the light parade was een behoorlijke bevalling, omdat de echo zich op stapelde. Deze keer is hetzelfde aan het gebeuren alleen stoort het me minder. Ik heb wel een aantal keer van echo gewisseld, op de drum zit een Rverb, op de zang een Oxverb en op het koor de Dverb. Zodra ik het groter maak komt er wel een partij zooi bij kijken... Moeilijk moeilijk... ook de drums zijn aan de ene kant wel tof, alleen je blijft toch een beetje dat kamerige geluid horen. De room mic's maken t ook wel beter, maar nog niet oppermachtig ofzo. Wat wel leuk uitpakte was de C1 op het lage gedeelte van de vocals zetten, nu krijgen ze zo'n ouderwets grijs kleurtje wat ik wel vind passen bij de muziek. Oke een sampletje..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen