zondag 22 januari 2012

Homeward Drums

Beste kijkers, gisteren was ik bezig met een op de plaat pompen van een band die Homeward wordt genoemd. Dat mag. Drum setup was zoals gebruikelijk, alleen ik heb voor de room mic's geen blumlein meer gebruikt, omdat ik hem te smal vond. Nu staan ze als ab een halve meter, alleen nog wel dezelfde Fatheads. Oja, en die knaap die me de toffe sennheisers leende heeft ze weer terug, dus dat was een beetje aankloten met tom mics. De snare is erg mooi geworden en de kick werkt goed in de mix verwacht ik. Hiero een filmpie:


video

Dinsdag gaan we weer verder, want de gitarist heeft nu 40 graden koorts. Another day in the office..

Update: drums zijn af, de kick is metal, de snare is fris, en hier een foto!

En zo ziet het project eruit nadat ik het een en ander strakker heb gezet:


en een sample!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen