zaterdag 17 december 2011

Yesterday's Glory Drums

Goedenmiddag mensen, ik heb ze weer verdient hoor! 4 Gloednieuwe zojuist strakgetweakedte drumpartijtje staat op de harde schijf, waar ik overigens problemen mee had. Ineens begon ik wat gekke errors te krijgen wat met schijflocaties te maken had, say what? Eens onderzoeken die zaak binnenkort.
Enfin, de actie van vanmiddag:


Reeds weer zo'n gezellige trackingsessie, met als leidend voorwerp een Peal Export kit. Sascha Broeders, de drummer van het legendarisch Frans Huxie schijnt hier ook op te spelen...
Alsnog, best wel pittig stemmen, een hoop demping was nodig, maar 't is gelukkig niet doodgemuffeld. Sampletje hier alom. Ik heb trouwens een gekke setup gebruikt. De ride en hihat hebben allebei een Nt1a erop, en de overheads heb ik van ortf naar xy gezet, omdat ik vond dat het anders wel erg leeg klonk in t midden. Blumlein Fatheads ook weer, standaard...

Yesterdays Glory Sample by JochemSmaal

Ik denk dat dit dikkepomppotentie heeft, dus hou um in de gaten!

Groetjes van jochem!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen