zaterdag 3 december 2011

Senor Sandor Drum vorderingen

Zo, kort dagje, maar wel productief, kijk alhier hoe het de spreekwoordelijke pan uit swingt:

video

Eens even zien of ik daar ook een sample van heb om hier te posten.



Zoals je kunt zien is het strijdplan nog een beetje gewijzigd, er is nog een superlux tommicrofoon voor de kick gekomen voor extra woef, maar helaas had ik geen grootmembraan mic's meer over.
Ik keek nog even hoe het klonk om de D112 aan de buitenkant te zetten en ze om te wisselen, maar toen was er veel minder diepte in de attack. Beter weer terugzetten. Na een beetje eq tweaken is er een hele dikke bam uit gekomen, dus Jochem is blij. :)

Ik probeer ervoor te zorgen dat het project zijn groezelige sfeertje behoud, dus vet weinig rechttrekken en lekker menselijk houden. Wel een leuke quest om naar de juiste energie te zoeken, hoewel het wat zweveriger is dan gewoon te snappen. Eigenlijk wilde ik het hele project met tape gaan doen, maar dan kunnen we het niet uitbrengen omdat rechten van de school dan zijn.

Gedaan: This Is It, Give Me All The Time en Dirty Basterds

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen